A-LIST: Priests – Nothing Feels Natural [Sister Polygon]
(from f/c LP “Nothing Feels Natural”, out January 27th)

Politika nevar neiekmēt emocijas mūzikā, un manas prognozes ir tādas, ka tieši pankroks, postpanks un t.s. rrriot-girl-punk varētu būt mūzikas žanri, kas visvairāk rezonēs trampa pasaulē.

Vašingtonas kvarteta Priests kontā ir divas kasetes, viens vinila singls un pirms trim gadiem uz Don Giovanni Records izdotais EP “Bodies and Control and Money and and Power”, bet tikai tagad grupa laidīs klajā savu debijas ilgspēlējošo plati “Nothing Feels Natural”.

Pērnā gada nogalē piedāvātie pirmie divi albumu iesildošie singli “JJ” (#MūzikasSirds A-LIST skaņdarbs pērn) un “Pink White House” jau bija gana atšķirīgi. Kur pirmais bija valdonīgi optimistisks 50’to/60’to gadu balles dejām piemērots rokenrols, otrs jau bija tumšāks protesta manifests. Savukārt “Nothing Feels Natural” atstāj krietni lielāku bezspēcības un izmisuma nokrāsu, ko izskaidro arī Priests solistes Keitijas Alises Grīras teiktais par dziesmas rašanos:

Šī dziesma tika sarakstīta, kad mēs vēl nezinājām, vai albums tiks pabeigts un kādreiz izdots. Es biju ļoti nomākta un depresīva. Es strādāju restorānā, kas man riebās, un domāju, ka tur arī strādāšu visu mūžu (jo tāda ir domāšana, kad tev ir depresija). Šī grupa man nekad nav bijis hobijs vai izklaide brīvos brīžos, tāpēc tad, kad negāja lietas grupai, šķita, ka apstājas visa mana dzīve.

