A-LIST: Hipstokrātija – Hipnoze [tba]
(published on January 27th)

Tā vietā, lai rakstītu recenziju “Hipnozei”, es labāk uzskaitīšu notikumus saistībā ar šo dziesmu.

Pirmais. Hipstokrātija uzstājās Radio Naba ikgadējā darbinieku ballē – pirtī, teritorijā, kuru Jūs pazīstat kā festivāla Laba Daba vietu. Atis Žagars paņem un amatieriski nofilmē līdz tam neizdotu singlu. Vēlāk grupa fragmentus no tā izmanto savā videoklipā (skaties zemāk).

Otrais. Hipstokrātija izplata info, ka “Hipnoze” būs nākošais singls, kas seko jau tā izcilajam “Tumšā Mēness Puse”.

Trešais. Dziesmas pirmatskaņojuma laikā man piezvana Madars Štramdiers un jautā, kur šo dziesmu, kas tobrīd skan viņa radio, var “dabūt” topa vajadzībam. Atbilde – nekur. Tajā brīdī tas bija Radio Naba pasaules pirmatskaņojums. Pēcāk grupa to publisko savā Soundcloud kontā.

Ceturtais. Sākās vērtēšana. Abi Radio Naba priekšnieki man (!) jautā, vai nebūs cita, viņuprāt, labāk māsterēta versija. NEBŪS. Pirmkārt, tāpēc, ka tehniski to nav iespējams vairs izdarīt. To man sīki izstāstīja Mārtiņš Strautiņš pa telefonu, bet tas bija svētdien, kad es biju salāpījies, un es vairs to neatceros. Bet, otrkārt, tas nav vajadzīgs! Tieši šī sintezatoru siena, kas it kā noslāpē vokālu, ir gabala burvība un galvenais ingredients, kas ir jābauda pārpārēm.

Es taču teicu, ka ar katru nākamo gabalu Hipstokrātija kļūst aizvien labāka!

Un vēl. Mārtiņš teica, ka viņi neplāno albumu, jo “nav taču jēga”. EU! Ir jēga! Bombardējiet Kristapu un Mārtiņu soc-tīklos ar lūgumu pēc albuma. Rakstot šīs rindas, es saņēmu vēl vienu demo gabalu, kas jau atkal ir perfekts. Ja Hipstokrātija neizdos albumu, tas būs noziegums pret 2017.gada Austras balvu. Jo te nu ir potence labākajam synth-pop albumam kopš Jumpravas laikiem.

