A-LIST: Fazerdaze – Lucky Girl [Flying Nun]
(released as a single on February 3rd)

Būsim godīgi – ja Tev ir tik lipīgs gabals kā “Lucky Girl”, neko diži vairāk arī nevajag. Šādos gadījumos lielisko melodiju ir vēlāms vienkārši nesabojāt.

Tas lieliski izdevies jaunajai Jaunzēlandes (sorry!) meitenei Amēlijai Marejai ar skatuves vārdu Fazerdaze. Gan muzikāli, gan bezbēdīgā piedziedājuma dēļ šis nu ļooti atsit 2009.gada The Drums uznācienu ar spīdošo hītu “Let’s Go Surfing” (“Oh mamaaa, I wanna go surfiiing”). Tieši tikpat vienkāršs, tieši tikpat lipīgs un tieši tikpat saulains, radot ārkārtīgi grūti pārvaramu vēlmi neilgoties pēc jautrām nodarbēm jūras krastā. Laimīgie jaunzēlandieši, kuriem šobrīd ir vasara.

Interesanti, ka “Lucky Girl” (kā jau ne viena vien pozitīva dziesmiņa) esot radusies gandrīz kā pašmeditācija ne visai jautrā brīdī. “Es sarakstīju šo dziesmu laikā, kad es dzīvoju istabā, kurai nebija logu. Izņemot jumta lūku, kura man beigās bija jāaizklāj, lai nepārkarstu. Tur bija ļoti tumšs un man pēkšņi palika skumji un radās sajūta, it kā sienas mani iežogotu. Tā arī radās ideja pirmajai rindiņai,” par dziesmu sacīja autore.

Fazerland debijas albumu “Morningside” leibls Flying Nun izdos maijā. Tad mums būs gandrīz vasara. HA, tieši Jums sejā, laimīgie Jaunzēlandieši!

