WHEN DID THE LIGHT DIE?
(AU(/Ž) MT, part III

INTRO: Friends: Chandler And Monica’s Proposal (Season 6 Clip)


01 Jask feat. Jocie – Beautiful
02 The xx – Infinity
03 Domenique Dumont – Deux Paradis
04 Kedr Livanskiy – Why Love (зачем любовь)
05 Vultura – Pigments (Live at Radio Naba 2022)
06 The Chemical Brothers – Block Rockin’ Beats
07 The Prodigy – Smack My Bitch Up

08 Faithless – Insomnia (Monster Mix)
09 Daft Punk – Around the World (Radio Edit)
10 Aqua – Barbie Girl (Kenneth Brigton Tech House Remix)
11 Coldplay – Clocks
12 Robyn – Dancing On My Own (Live at Roskilde Festival 2019)


13 Ultravox – Dancing with Tears in My Eyes
14 Joy Division – Love Will Tear Us Apart
15 Aurora- Iezīmēta diena
16 Blur – Song 2 (Live at Wembley Arena 1999)
17 Gogol Bordello – Start Wearing Purple (Live at Glastonbury 2007)


18 Alum Alu – Ļeņingradas Pagrabā (Live at Radio Naba 2023)
19 Radiohead – Paranoid Android (Later Archive 1997)
20 The Verve – Bittersweet Symphony (Live at Glastonbury 2008)
21 Massive Attack – Angel (Live in Ukraine 2024)


22 Pulp – This Is Hardcore
23 Outkast – Ms. Jackson
24 The Notorious B.I.G. – Hypnotize
25 Zebra Katz – Ima Read (feat. Njena Reddd Foxxx)
26 Fool’s Garden – Lemon Tree
27 Pērkons – Pie Baltas Lapas (Live at Mikrofons 1993)
28 Edgars Liepiņš – Tāpēc Jau, Ka Nevar Zināt Kāpēc
29 Sinéad O’Connor – Troy (Live at Pinkpop Festival 1988)

ENCORE:

30 ANOHNI – Drone Bomb Me
31 Bjork – All Is Full Of Love
32 Kārlis Kazāks – Simtiem sapinušās domas
33 Natalie Imbruglia – Smoke
34 George Michael – I Can’t Make You Love Me (Live MTV Unplugged 1996)

RECORDED ON JUNE 22nd, 2024
RELEASED ON JUNE 27th, 2004
COVER ART BY ANONYMOUS PHOTOGRAPHER at NUDE BEACH, BUĻĻUCIEMS
LIVE MIXED BY ŽAGARS

Viss. Triloģija ir pabeigta.

Patiesībā jau tas iesākās kā viens miksteips, bet pie katras nākošās dziesmas radās jaunas atmiņas un stāsti, ko jau atkal, lai kādu neaizvainotu, es paturēšu pie sevis. Interesantā kārtā, trešā daļa jeb noslēgums, neskatoties uz to, ka ir visgarākais (2:33, ja pieskaita ENCORE), tapa neticami ātri un visvieglāk. Laikam gribējās to sāpi nomest nost. Ja ievērosit, šajā miksteipā ir gana daudz 1997.gada dziesmu (ir atsevišķas 1996.gada nogales, atsevišķas – 1998.gada sākuma). Kam vajadzīgs, sapratīs, kādēļ tieši tā. Ja ar pirmo daļu es vēlējos dāvāt dāvanu un neizklausīties izmisis, ar otro daļu – tieši pretēji, tad šī ir dažādu emociju kopa. No dusmām līdz vilšanās. No sirdssāpēm līdz dziļai mīlestībai. No asarām deju zālē līdz neprātīgām dejām, kuras, starp citu, palīdz aizbaidīt skumjas.

Tā kā slēdzam šo tēmu, es tikai gribēju pateikties. Bet… man nav īsto vārdu. Tā draugu mīlestība, kas vēlās manā virzienā ir vārdiem neaprakstāma. Pirmkārt, ģimene. Otrkārt, Evita, Ēričū, Kalvis, Roze, Tīna… Treškārt, vēl vairāki mūziķi, sociālo tīklu paziņas un pat politiķi, kas mani pazīst attāli, pilnīgi sveši cilvēki, kas atbalsta finansiāli, jo medikamenti un ārsti nav lēts “prieks”. Visu JŪSU mīlestība un atbalsts mani ir turējis uz kājām un neļāvis sabrukt pilnībā. Es mīlu jūs. Un ceru, ka caur šo triloģiju Jūs sajutīsit ne tikai manas sāpes, bet arī mīļumu un pateicību. Piemēri? Kalvis, nezinot, ka trāpa brīdī, kad es vēlos sev kaut ko nodarīt, ņem un atsūta: “Vecīt, es būšu ar tevi vienmēr”. Tīna: “Tu vari embreisot visu, kas ir noticis, un pateikt sev “paldies”, ka tu esi tā mīlējis. PASAKIES SEV!”.

Es šoreiz ielikšu MT VISU TRILOĢIJU KOPĀ un likšu uz failiem.lv – izrādās wetransfer dažiem īpaši apdrošinātiem datoriem nestrādā, turklāt failiem.lv saglabāšanas ilgums ir lielāks – divas nedēļas. Ar tracklist un cover art. Par cover art smieklīgi. Lācītis Sāpītis, kā redzat, ir visās trijās bildēs. Viņš bija kopā trakākajos posmos ar mani, tai skaitā kopā ar mani pārlasot jau trešo reizi Metija Perija grāmatu, kā arī abās slimnīcās. Trešajā daļā es sajutu a) vajadzētu viņu izstaidzināt saulē, b) beidzot varbūt pašam iegult MT vāciņā, un protams, ka nekur citur kā tikai nūdistu pludmalē. Tā nu mēs abi tur sēžam un pārdomājam dzīvi. Fočēts no mugurpuses, tāpēc būs gana SFW.

Un TAGAD PIE GALVENĀ!!! RĪT RADIO NABA ATGRIEŽAS “MŪZIKAS SIRDS”!!! Turklāt pilnā sastāvā. Kalvis gan vēl uz šo brīdi nezina, vai tiks, bet centīsies, taču es, Roze un Tīna a.k.a Vultura būs studijā. Nē, tas vēl nav viss. Bez n-tajiem singliem mums ar jauno plati ciemos būs apvienības Kuba pārstāvji Mareks Ameriks un Mikus Solovejs! Parunāsim par Kubu un Laukumiem. Īsāk sakot, par matemātiku. Varbūt nedaudz par saksofoniem un bungām. Tāpat mēs sazināsimies ar Edgaru Āboliņu, lai uzzinātu vairāk par Laba Daba festivālu, kurš šogad no augusta pārcēlies uz jūliju. Un, galu galā, novēlēsim Jums drošu, bet krāsainu un interesantu vasaru ar n-tajiem tajā paredzētajiem pasākumiem, ieskaitot Toma Jorka un Džonija Grīnvuda debiju Latvijā The Smile sastāvā. Starp citu, ja kāds brauc ar auto, būtu priecīgs pievienoties, turklāt… esmu viens – daudz vietas neaizņemšu, degvielai piemetīšu.

3.jūlijā es stājos Neirožu klīnikā “Dzintari”, kura ironiskā kārtā atrodas Mellužos. Savukārt pēc tam jau sekos Prāga un George Clanton. Bet pa starpu es noteikti kaut ko vēl iemetīšu šeit. Āāā, un vēl tajā klīnikā uz brīvdienām laiž mājās. Līdz ar ko es būšu Radio Naba arī nākamajā vīkendā, nodrošinot Jums tiešraidi no sarunu festivāla LAMPa.

Peace&Love,

AŽ.

LINKS UZ TRILOĢIJU: https://failiem.lv/f/3qasrydd64